ماسک زیبایی گل سرخ لطافت‌بخش و آبرسان

ماسک زیبایی گل سرخ یکی از بهترین ماسک‌های زیبایی برای جوانسازی و حفظ شادابی پوست بوده و به دلیل دارا بودن خواص متعدد و همچنین عطری فوق العاده جذاب و تسکین‌دهنده می‌تواند نقش مفیدی در حفظ زیبایی طبیعی خانم‌ها ایفا نماید. در این مقاله به بررسی خواص و نتایج عالی گل سرخ بر پوست صورت پرداخته و طریقه ساخت چند ماسک زیبایی گل سرخ با ترکیبات طبیعی را آموزش خواهیم داد.

ماسک زیبایی گل سرخ

اهمیت ماسک زیبایی گل سرخ

اصولا استفاده از ماسک زیبایی صورت به طور مرتب و در یک زمانبندی درست و دقیق می تواند روند پیری پوست را به تعویق انداخته و در رطوبت رسانی به پوست کمک ویژه ای نماید. به این ترتیب سلامت و لطافت پوست حفظ شده و خاصیت ارتجاعی آن برای مدت طولانی تری بدون تغییر باقی خواهد ماند. اما در این میان بعضی از ماسک های زیبایی یا ویتامینه پوست دارای خواصی بیشتر و تاثیری شگفت انگیزتر در پوست صورت و بدن می باشد. یکی از این موارد ماسک زیبایی گل سرخ بوده که برای ساخت آن می توان از پودر گلبرگ و همچنین عصاره طبیعی آن به همراه دیگر ترکیبات گیاهی و طبیعی استفاده نمود. گل سرخ دارای رایحه ای فوق العاده خوشبو و قوی، سرشار از آنتی اکسیدان و قابلیت حفظ رطوبت طبیعی پوست می باشد. به همین دلیل است که ماسک زیبایی گل سرخ باعث می شود که به عنوان عصاره ای قوی و جوان کننده در میان انواع مختلف ماسک های زیبایی صورت معروف و مشهور باشد.

کلاژن‌سازی پوست با ماسک گل سرخ

ماسک زیبایی گل سرخ

می دانیم که ویتامین C عامل موثری جهت کلاژن سازی پوست می باشد، ماسک زیبایی گل سرخ و تمامی عصاره های این گیاه سرشار از این ویتامین بوده و به همین دلیل است که می تواند سلول ها را وادار به کلاژن سازی کرده و به این ترتیب خاصیت ارتجاعی و شادابی پوست را برای مدت زمانی طولانی حفظ نماید.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 8 ارديبهشت 1397برچسب:ماسک زیبایی گل سرخ,ماسک زیبایی, | 18:57 | نويسنده : Bahar |